RIV/68407700:21230/12:00193497 - Visibility Driven BVH Build Up Algorithm for Ray Tracing (2012)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/68407700:21230/12:00193497
Název v původním jazyceVisibility Driven BVH Build Up Algorithm for Ray Tracing
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2012
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku3
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníJimp - Článek v impaktovaném časopise evidovaném ve Web of Science
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuVýsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají
Bodové ohodnocení19,246
Faktor korekce90,8 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)17,479
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano66,7 %12,83111,653
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnickáano33,3 %6,4155,826
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců1
TvůrceVinkler M. (státní příslušnost: CZ - Česká republika)
TvůrceHavran Vlastimil (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 5704847)
TvůrceSochor J. (státní příslušnost: CZ - Česká republika)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceThe minimization of traversal cost using surface area heuristic is extensively used to build high quality spatial subdivisions and bounding volume hierarchies for ray tracing. Despite the fair performance of trees built with the cost model, it is known that the underlying assumptions for surface area heuristics are not realistic. In this paper we show how the cost function of the surface area heuristic can be improved on using the assumed visibility of geometric primitives such as triangles. This way the build algorithm utilizes the exact or assumed visibility to construct more efficient BVHs by traversing smaller portion of the hierarchy. We show that by these inexpensive modifications to the cost function we can speed up the ray traversal by approximately 102% on average for path tracing of highly occluded scenes compared to standard surface area heuristics. Moreover, it is also possible to lower the construction time and memory usage by subdividing only those parts of the animated scene through which rays are expected to be traversed.
Klíčová slovaray tracing; bounding volume hierarchies; BVH build algorithm; surface area heuristic
Kód UT ISI000303695300010
Název periodkaComputers & Graphics
Rozsah stran283-296
ISSN0097-8493
Svazek periodika36
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku4
Stát vydavatele periodikaGB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku14
Adresa www stránky s výsledkemhttp://dx.doi.org/10.1016/j.cag.2012.02.013
DOI výsledku10.1016/j.cag.2012.02.013
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelČeské vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnická
DodavatelGA0 - Grantová agentura České republiky (GA ČR)
Rok sběru2013
Systémové označení dodávky datRIV13-GA0-21230___/01:1
SpecifikaceRIV/68407700:21230/12:00193497!RIV13-GA0-21230___
Kontrolní kód[10A722E4CA9E]
Další výskyty tohoto výsledku od stejného předkladatele
Dodáno MŠMT v roce 2013Záznam s identifikačním kódem RIV/68407700:21230/12:00193497 v dodávce dat RIV13-MSM-21230___/02:2
Další výskyty tohoto výsledku od jiných předkladatelů
Další předkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
Dodáno GA ČR v roce 2013Záznam s identifikačním kódem RIV/00216224:14330/12:00057320 v dodávce dat RIV13-GA0-14330___/02:2
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektGAP202/10/1435 - Analýza a vizualizace proteinových struktur (2010-2012, GA0/GA)
ProjektGAP202/11/1883 - Globální osvětlování pro rozšířenou realitu v obecných prostředích (2011-2013, GA0/GA)
ProjektGAP202/12/2413 - Optimální algoritmy pro syntézu obrazu (2012-2015, GA0/GA)
ProjektLC06008 - Centrum počítačové grafiky (2006-2011, MSM/LC)
Výzkumný záměrMSM6840770014 - Výzkum perspektivních informačních a komunikačních technologií (2005-2011, MSM)
S - Specifický výzkum na vysokých školách