RIV/00216224:14330/13:00070139 - Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving (2013)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070139
Název v původním jazyceModeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníneu - Výsledky bez bodového hodnocení nebo vyřazené
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku má uvedeno ISBN nebo ISSN, ale to není v databázi Conference Proceedings Citation Index ani v databázi Scopus.
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %0,000
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
TvůrcePelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4686128)
TvůrceJarušek Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8549737)
TvůrceKlusáček Matěj (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 3511758)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceGiven data about problem solving times, how much can we automatically learn about students' and problems' characteristics? To address this question we extend a previously proposed model of problem solving times to include variability of students' performance and students' learning during sequence of problem solving tasks. We evaluate proposed models over simulated data and data from a ``Problem Solving Tutor''. The results show that although the models do not lead to substantially improved predictions, the learnt parameter values are meaningful and capture useful information about students and problems.
Klíčová slovaproblem solving; student modeling; learning
Název sborníkuEducational Data Mining
Rozsah stran256-259
Forma vydáníE - Elektronická verze „online“
ISBN9780983952527
Počet stran výsledku4
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníUSA
Místo konání akceUSA
Rok konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
Systémové označení dodávky datRIV14-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070139!RIV14-MSM-14330___
Kontrolní kód[BFA404906486]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG)
S - Specifický výzkum na vysokých školách