Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00070139 |
Název v původním jazyce | Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | neu - Výsledky bez bodového hodnocení nebo vyřazené |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Článek ve sborníku má uvedeno ISBN nebo ISSN, ale to není v databázi Conference Proceedings Citation Index ani v databázi Scopus. |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 0,000 | |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 3 |
Počet domácích tvůrců | 3 |
Tvůrce | Pelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4686128) |
Tvůrce | Jarušek Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8549737) |
Tvůrce | Klusáček Matěj (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 3511758) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Given data about problem solving times, how much can we automatically learn about students' and problems' characteristics? To address this question we extend a previously proposed model of problem solving times to include variability of students' performance and students' learning during sequence of problem solving tasks. We evaluate proposed models over simulated data and data from a ``Problem Solving Tutor''. The results show that although the models do not lead to substantially improved predictions, the learnt parameter values are meaningful and capture useful information about students and problems. |
Klíčová slova | problem solving; student modeling; learning |
Název sborníku | Educational Data Mining |
Rozsah stran | 256-259 |
Forma vydání | E - Elektronická verze „online“ |
ISBN | 9780983952527 |
Počet stran výsledku | 4 |
Název nakladatele | International Educational Data Mining Society |
Místo vydání | USA |
Místo konání akce | USA |
Rok konání akce | 2013 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | WRD - Světová |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2014 |
Systémové označení dodávky dat | RIV14-MSM-14330___/01:1 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/13:00070139!RIV14-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [BFA404906486] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Projekt | LG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG) |
S - Specifický výzkum na vysokých školách |