RIV/00216224:14330/13:00069069 - Massively Parallel Hierarchical Scene Processing with Applications in Rendering (2013)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00069069
Název v původním jazyceMassively Parallel Hierarchical Scene Processing with Applications in Rendering
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku2
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníJimp - Článek v impaktovaném časopise evidovaném ve Web of Science
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek v impaktovaném časopise evidovaném ve Web of Science
Bodové ohodnocení65,878
Faktor korekce86,1 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)56,735
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano25,0 %16,47014,184
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnickáano75,0 %49,40942,551
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců1
TvůrceVinkler Marek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4533550)
TvůrceBittner Jiří (státní příslušnost: CZ - Česká republika; vedidk: 1257072)
TvůrceHavran Vlastimil (státní příslušnost: CZ - Česká republika)
TvůrceHapala Michal (státní příslušnost: CZ - Česká republika)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceWe present a novel method for massively parallel hierarchical scene processing on the GPU, which is based on sequential decomposition of the given hierarchical algorithm into small functional blocks. The computation is fully managed by the GPU using a specialized task pool which facilitates synchronization and communication of processing units. We present two applications of the proposed approach: construction of the bounding volume hierarchies and collision detection based on divide-and-conquer ray tracing. The results indicate that using our approach we achieve high utilization of the GPU even for complex hierarchical problems which pose a challenge for massive parallelization. The results indicate that using our approach we achieve high utilization of the GPU even for complex hierarchical problems which pose a challenge for massive parallelization.
Klíčová slovaparallel algorithms; CUDA; acceleration data structures; ray tracing; BVH
Kód UT ISI000327433800002
Název periodkaComputer Graphics Forum
Rozsah stran13-25
ISSN0167-7055
Svazek periodika32
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku8
Stát vydavatele periodikaGB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku13
DOI výsledku10.1111/cgf.12140
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
Systémové označení dodávky datRIV14-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00069069!RIV14-MSM-14330___
Kontrolní kód[1AE863F17AF7]
Další výskyty tohoto výsledku od jiných předkladatelů
Další předkladatelČeské vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnická
Dodáno GA ČR v roce 2014Záznam s identifikačním kódem RIV/68407700:21230/13:00208704 v dodávce dat RIV14-GA0-21230___/01:1
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektGAP202/11/1883 - Globální osvětlování pro rozšířenou realitu v obecných prostředích (2011-2013, GA0/GA)
ProjektGAP202/12/2413 - Optimální algoritmy pro syntézu obrazu (2012-2015, GA0/GA)
ProjektLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG)
S - Specifický výzkum na vysokých školách