Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00069069 |
Název v původním jazyce | Massively Parallel Hierarchical Scene Processing with Applications in Rendering |
Druh | J - Článek v odborném periodiku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 2 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | Jimp - Článek v impaktovaném časopise evidovaném ve Web of Science |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Článek v impaktovaném časopise evidovaném ve Web of Science |
Bodové ohodnocení | 65,878 |
Faktor korekce | 86,1 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 56,735 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 25,0 % | 16,470 | 14,184 |
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnická | ano | 75,0 % | 49,409 | 42,551 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 4 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Tvůrce | Vinkler Marek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4533550) |
Tvůrce | Bittner Jiří (státní příslušnost: CZ - Česká republika; vedidk: 1257072) |
Tvůrce | Havran Vlastimil (státní příslušnost: CZ - Česká republika) |
Tvůrce | Hapala Michal (státní příslušnost: CZ - Česká republika) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | We present a novel method for massively parallel hierarchical scene processing on the GPU, which is based on sequential decomposition of the given hierarchical algorithm into small functional blocks. The computation is fully managed by the GPU using a specialized task pool which facilitates synchronization and communication of processing units. We present two applications of the proposed approach: construction of the bounding volume hierarchies and collision detection based on divide-and-conquer ray tracing. The results indicate that using our approach we achieve high utilization of the GPU even for complex hierarchical problems which pose a challenge for massive parallelization. The results indicate that using our approach we achieve high utilization of the GPU even for complex hierarchical problems which pose a challenge for massive parallelization. |
Klíčová slova | parallel algorithms; CUDA; acceleration data structures; ray tracing; BVH |
Kód UT ISI | 000327433800002 |
Název periodka | Computer Graphics Forum |
Rozsah stran | 13-25 |
ISSN | 0167-7055 |
Svazek periodika | 32 |
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku | 8 |
Stát vydavatele periodika | GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska |
Počet stran výsledku | 13 |
DOI výsledku | 10.1111/cgf.12140 |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2014 |
Systémové označení dodávky dat | RIV14-MSM-14330___/01:1 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/13:00069069!RIV14-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [1AE863F17AF7] |
Další výskyty tohoto výsledku od jiných předkladatelů |
Další předkladatel | České vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnická |
Dodáno GA ČR v roce 2014 | Záznam s identifikačním kódem RIV/68407700:21230/13:00208704 v dodávce dat RIV14-GA0-21230___/01:1 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Projekt | GAP202/11/1883 - Globální osvětlování pro rozšířenou realitu v obecných prostředích (2011-2013, GA0/GA) |
Projekt | GAP202/12/2413 - Optimální algoritmy pro syntézu obrazu (2012-2015, GA0/GA) |
Projekt | LG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG) |
S - Specifický výzkum na vysokých školách |