RIV/00216224:14330/12:00061784 - The Real Value of Private Information - Two Experimental Studies (2012)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/12:00061784
Název v původním jazyceThe Real Value of Private Information - Two Experimental Studies
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2012
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníneu - Výsledky bez bodového hodnocení nebo vyřazené
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek v časopise má ISSN, ale to v roce uplatnění není v databázi ERIH. | Článek v časopise má ISSN, ale to v roce uplatnění není v databázi JCR. | Článek v časopise má ISSN, ale to v roce uplatnění není v databázi Scopus. | Článek v časopise spadá do oborové skupiny SHVa nebo SHVb, má ISSN, ale to v roce uplatnění není na Seznamu recenzovaných periodik vydávaných v ČR.
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %0,000
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
TvůrceKumpošt Marek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 3123529)
TvůrceMatyáš Václav (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 4292715)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceAs a part of our research on privacy protection and identity management, we conducted two experiments to find out how people value their private information. Privacy and control of private information sharing/flow is becoming a crucial part of everyday “online” life. But still, people seem to be prepared to disclose some of their private data for a very modest reward – loyalty cards, for example, allow profiling of customers behavior and use this information for, e.g., personalized advertisements. Search engines and social networks can track users browsing activities via embedded sharing buttons – this is a very common technique and even if we are not a member of a social network, there is a lot of evidence about our browsing history. This can also be used for providing customized content.
Klíčová slovaprivacy; exeriment; valuation
Název periodkaERCIM News
Rozsah stran44-45
ISSN0926-4981
Svazek periodika2012
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku90
Stát vydavatele periodikaFR - Francouzská republika
Počet stran výsledku2
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2013
Systémové označení dodávky datRIV13-MSM-14330___/02:2
SpecifikaceRIV/00216224:14330/12:00061784!RIV13-MSM-14330___
Kontrolní kód[9EFFAE298972]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektLA09016 - Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (2009-2012, MSM/LA)