RIV/00216224:14330/12:00060271 - Predicting drop-out from social behaviour of students (2012)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/12:00060271
Název v původním jazycePredicting drop-out from social behaviour of students
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2012
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníneu - Výsledky bez bodového hodnocení nebo vyřazené
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku má uvedeno ISBN nebo ISSN, ale to není v databázi Conference Proceedings Citation Index ani v databázi Scopus.
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %0,000
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem5
Počet domácích tvůrců5
TvůrceBayer Jaroslav (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 9897690)
TvůrceBydžovská Hana (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 2422999)
TvůrceGéryk Jan (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8411867)
TvůrceObšívač Tomáš (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 6298125)
TvůrcePopelínský Lubomír (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 9343199)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceThis paper focuses on predicting drop-out and school failure when student data has been enriched with data derived from students social behaviour. These data describe social dependencies gathered from e-mail and discussion boards conversation, among other sources. We describe an extraction of new features from both student data and behaviour data (or more precisely from social graph which we construct). Then we introduce a novel method for learning classier for student failure prediction that employs cost-sensitive learning to lower the number of incorrectly classified unsuccessful students. We show that a use of social behaviour data results in significant prediction accuracy increase.
Klíčová slovadata mining; study-related data; social behaviour data; social network analysis
Název sborníkuProceedings of the 5th International Conference on Educational Data Mining - EDM 2012
Rozsah stran103-109
Forma vydáníE - Elektronická verze „online“
Počet stran výsledku7
ISBN9781742102764
Název nakladatelewww.educationaldatamining.org
Místo vydáníŘecko
Místo konání akceChania, Řecko
Rok konání akce2012
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2013
Systémové označení dodávky datRIV13-MSM-14330___/02:2
SpecifikaceRIV/00216224:14330/12:00060271!RIV13-MSM-14330___
Kontrolní kód[A34C719690DC]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektLA09016 - Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (2009-2012, MSM/LA)