Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/12:00059158 |
Název v původním jazyce | Noise and the Magic Square Game |
Druh | J - Článek v odborném periodiku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2012 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | Jimp - Článek v impaktovaném časopise evidovaném ve Web of Science |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Výsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají |
Bodové ohodnocení | 47,075 |
Faktor korekce | 90,8 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 42,754 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 47,075 | 42,754 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 1 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Tvůrce | Fialík Ivan (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 6369529) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | A pseudo-telepathy game is a game for two or more players for which there is no classical winning strategy, but there is a winning strategy based on shar- ing quantum entanglement by the players. Since it is generally very hard to perfectly implement a quantum winning strategy for a pseudo-telepathy game, quantum players are almost certain to make errors even though they use a winning strategy. After introducing a model for pseudo-telepathy games, we in- vestigate the impact of erroneously performed unitary transformations and also of noisy measurement devices on the quantum winning strategy for the magic square game. The question of how strong both types of noise can be so that quantum players would still be better than classical ones is also dealt with. |
Klíčová slova | Pseudo-telepathy games; magic square; noise |
Kód UT ISI | 000302352800008 |
Název periodka | Quantum Information Processing |
Rozsah stran | 411-429 |
ISSN | 1570-0755 |
Svazek periodika | 11 |
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku | 2 |
Stát vydavatele periodika | DE - Spolková republika Německo |
Počet stran výsledku | 19 |
DOI výsledku | 10.1007/s11128-011-0254-x |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2013 |
Systémové označení dodávky dat | RIV13-MSM-14330___/02:2 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/12:00059158!RIV13-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [B7DFBC98EBAF] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Výzkumný záměr | MSM0021622419 - Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy (2005-2011, MSM) |