Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/11:00059862 |
Název v původním jazyce | Unitary Noise and the Mermin-GHZ Game |
Druh | J - Článek v odborném periodiku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2011 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | Jsc - Článek v časopise evidovaném v databázi Scopus, který není evidován ve Web of Science |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Výsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají |
Bodové ohodnocení | 12,087 |
Faktor korekce | 100,9 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 12,199 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 12,087 | 12,199 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 1 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Tvůrce | Fialík Ivan (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 6369529) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Communication complexity is an area of classical computer science which studies how much communication is necessary to solve various distributed computational problems. Quantum information processing can be used to reduce the amount of communication required to carry out some distributed problems. We speak of pseudo-telepathy when it is able to completely eliminate the need for communication. Since it is generally very hard to perfectly implement a quantum winning strategy for a pseudo-telepathy game, quantum players are almost certain to make errors even though they use a winning strategy. After introducing a model for pseudo-telepathy games, we investigate the impact of erroneously performed unitary transformations on the quantum winning strategy for the Mermin-GHZ game. The question of how strong the unitary noise can be so that quantum players would still be better than classical ones is also dealt with. |
Klíčová slova | Pseudo-telepathy games; Mermin-GHZ game; unitary noise |
Název periodka | Journal of Nanjing university of Posts and Telecommunications |
Rozsah stran | 69-73 |
ISSN | 1673-5439 |
Svazek periodika | 31 |
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku | 2 |
Stát vydavatele periodika | CN - Čínská lidová republika |
Počet stran výsledku | 5 |
DOI výsledku | 10.4204/EPTCS.25.18 |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2013 |
Systémové označení dodávky dat | RIV13-MSM-14330___/02:2 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/11:00059862!RIV13-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [ECC36AB3D111] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Výzkumný záměr | MSM0021622419 - Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy (2005-2011, MSM) |