RIV/00216224:14330/11:00059862 - Unitary Noise and the Mermin-GHZ Game (2011)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00059862
Název v původním jazyceUnitary Noise and the Mermin-GHZ Game
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníJsc - Článek v časopise evidovaném v databázi Scopus, který není evidován ve Web of Science
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuVýsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají
Bodové ohodnocení12,087
Faktor korekce100,9 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)12,199
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %12,08712,199
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
TvůrceFialík Ivan (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 6369529)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceCommunication complexity is an area of classical computer science which studies how much communication is necessary to solve various distributed computational problems. Quantum information processing can be used to reduce the amount of communication required to carry out some distributed problems. We speak of pseudo-telepathy when it is able to completely eliminate the need for communication. Since it is generally very hard to perfectly implement a quantum winning strategy for a pseudo-telepathy game, quantum players are almost certain to make errors even though they use a winning strategy. After introducing a model for pseudo-telepathy games, we investigate the impact of erroneously performed unitary transformations on the quantum winning strategy for the Mermin-GHZ game. The question of how strong the unitary noise can be so that quantum players would still be better than classical ones is also dealt with.
Klíčová slovaPseudo-telepathy games; Mermin-GHZ game; unitary noise
Název periodkaJournal of Nanjing university of Posts and Telecommunications
Rozsah stran69-73
ISSN1673-5439
Svazek periodika31
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku2
Stát vydavatele periodikaCN - Čínská lidová republika
Počet stran výsledku5
DOI výsledku10.4204/EPTCS.25.18
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2013
Systémové označení dodávky datRIV13-MSM-14330___/02:2
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00059862!RIV13-MSM-14330___
Kontrolní kód[ECC36AB3D111]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Výzkumný záměrMSM0021622419 - Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy (2005-2011, MSM)