Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/11:00049976 |
Název v původním jazyce | Problem Response Theory and its Application for Tutoring |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2011 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 2 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | D - Článek ve sborníku |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Výsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají |
Bodové ohodnocení | 8,000 |
Faktor korekce | 100,9 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 8,074 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 8,000 | 8,074 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 2 |
Počet domácích tvůrců | 2 |
Tvůrce | Pelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 4686128) |
Tvůrce | Jarušek Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8549737) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Problem solving is an important component of education. To make problem solving activities attractive, it is important to confront students with problems of suitable difficulty -- neither too easy, nor too difficult. Since students vary in their skills, it is also crucial to make problem recommendations individually adaptive. We present a novel problem response theory, which predicts how much time will a student need to solve a given problem. Our theory is an analogy of the item response theory, but instead of probability of a correct answer we model problem solving time. We introduce a problem solving tutor, which uses the theory to make adaptive predictions and to recommend students problems of suitable difficulty. |
Klíčová slova | Problem response theory; problem solving Tutor |
Rozsah stran | 374-375 |
Název sborníku | Proceedings of the 4th International Conference on Educational Data Mining |
Počet stran výsledku | 2 |
ISBN | 978-90-386-2537-9 |
Název nakladatele | International Conference on Educational Data Mining 2011 |
Místo vydání | Eindhoven |
Místo konání akce | Eindhoven, Nizozemí |
Rok konání akce | 2011 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | WRD - Světová |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2012 |
Systémové označení dodávky dat | RIV12-MSM-14330___/01:1 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/11:00049976!RIV12-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [8D100E6CDC7B] |
Další výskyty tohoto výsledku od stejného předkladatele |
Dodáno GA ČR v roce 2012 | Záznam s identifikačním kódem RIV/00216224:14330/11:00049976 v dodávce dat RIV12-GA0-14330___/02:1 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Projekt | GAP202/10/0334 - Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače (2010-2012, GA0/GA) |
Projekt | 1M0545 - Institut Teoretické Informatiky (2005-2011, MSM/1M) |