RIV/00216224:14330/11:00049976 - Problem Response Theory and its Application for Tutoring (2011)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00049976
Název v původním jazyceProblem Response Theory and its Application for Tutoring
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku2
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníD - Článek ve sborníku
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuVýsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají
Bodové ohodnocení8,000
Faktor korekce100,9 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)8,074
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %8,0008,074
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
TvůrcePelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 4686128)
TvůrceJarušek Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8549737)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceProblem solving is an important component of education. To make problem solving activities attractive, it is important to confront students with problems of suitable difficulty -- neither too easy, nor too difficult. Since students vary in their skills, it is also crucial to make problem recommendations individually adaptive. We present a novel problem response theory, which predicts how much time will a student need to solve a given problem. Our theory is an analogy of the item response theory, but instead of probability of a correct answer we model problem solving time. We introduce a problem solving tutor, which uses the theory to make adaptive predictions and to recommend students problems of suitable difficulty.
Klíčová slovaProblem response theory; problem solving Tutor
Rozsah stran374-375
Název sborníkuProceedings of the 4th International Conference on Educational Data Mining
Počet stran výsledku2
ISBN978-90-386-2537-9
Název nakladateleInternational Conference on Educational Data Mining 2011
Místo vydáníEindhoven
Místo konání akceEindhoven, Nizozemí
Rok konání akce2011
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2012
Systémové označení dodávky datRIV12-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00049976!RIV12-MSM-14330___
Kontrolní kód[8D100E6CDC7B]
Další výskyty tohoto výsledku od stejného předkladatele
Dodáno GA ČR v roce 2012Záznam s identifikačním kódem RIV/00216224:14330/11:00049976 v dodávce dat RIV12-GA0-14330___/02:1
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektGAP202/10/0334 - Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače (2010-2012, GA0/GA)
Projekt1M0545 - Institut Teoretické Informatiky (2005-2011, MSM/1M)