Úvod do objektového programování

  • Pojmy: třída, objekt

  • Deklarace a definice tříd, jejich vlastnosti (proměnné, metody)

  • Vytváření objektů (deklarace sama objekt nevytvoří...), proměnné odkazující na objekt

  • Jmenné konvence - jakk tvořit jména tříd, proměnných, metod

  • Použití objektů, volání metod, přístupy k proměnným

  • Modifikátory přístupu/viditelnosti (public, protected...)

  • Konstruktory (dotvoří/naplní prázdný objekt)

  • Přetěžování metod (dvě metody se stejným názvem a jinými parametry)

44. Co je třída a objekt?
45. Vlastnosti objektu (1)
46. Vlastnosti objektu (2)
47. Příklad - deklarace třídy Clovek
48. Příklad - použití třídy Clovek (1)
49. Příklad - použití třídy Clovek (2)
50. Proměnné - deklarace
51. Proměnné - datový typ
52. Proměnné - jmenné konvence
53. Proměnné - použití
54. Proměnné - modifikátory přístupu
55. Proměnné - použití (2)
56. Vytváření objektů
57. Metody
58. Metody - příklad
59. Volání metod
60. Volání metod - příklad
61. Parametry metod
62. Předávání skutečných parametrů metodám
63. Příklad předávání parametrů - primitivní typy
64. Příklad předávání parametrů - objektové typy (1)
65. Příklad předávání parametrů - objektové typy (2)
66. Návrat z metody
67. Konstruktory
68. Konstruktory (2)
69. Přetěžování
70. Přetěžování - příklad
71. Přetěžování - příklad (2)
72. Přetěžování - příklad (3)
73. Shrnutí
74. Odkazy na objekty
75. Přiřazování objektových proměnných
76. Vracení odkazu na sebe
77. Řetězení volání
78. Proměnné a metody třídy - statické
79. Příklad statické proměnné a metody
80. Úloha do cvičení 2.