Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00094198 |
Název v anglickém jazyce | VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULA |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | |
Počet tvůrců celkem | 1 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Leonard Walletzký (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6129447) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | In the very close past many of multi and transdicplinary study programs were created. A lot of them are surprisingly successful, a lot of them very hardly looking for their students. Although combination of more than one discipline in the study program became more and more common, it does not mean automatic success for its authors. The main problem is hidden in the value proposition - that must be understood not only for the students, but also for all stakeholders of study programs - teachers, academics, companies that employ the alumnus of this program etc. The consequences of value proposition of every study program are very complex problem, even if the program is combination of more than one discipline. The article will present the base methodology how to set up the value proposition for the multidisciplinary study program. |
Klíčová slova oddělená středníkem | Value Proposition;Service Science;Multidisciplinary study programs |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |