Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Modeling Students' Memory for Application in Adaptive Educational Systems (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00087183
Název v anglickém jazyceModeling Students' Memory for Application in Adaptive Educational Systems
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Popis výsledku v anglickém jazyceHuman memory has been thoroughly studied and modeled in psychology, but mainly in laboratory setting under simplified conditions. For application in practical adaptive educational systems we need simple and robust models which can cope with aspects likevaried prior knowledge or multiple-choice questions. We discuss and evaluate several models of this type. We show that using the extensive data sets collected by online educational systems it is possible to build well calibrated models and get interesting insight, which can be used for improvement of adaptive educational systems.
Klíčová slova oddělená středníkemstudent modeling; human memory; evaluation
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
ISBN9788460694250
ISSN-
Počet stran výsledku4
Strana od-do480-483
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníMadrid
Místo konání akceMadrid
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00087183!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191637105

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace