Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Metrics for Evaluation of Student Models (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00086954
Název v anglickém jazyceMetrics for Evaluation of Student Models
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Popis výsledku v anglickém jazyceResearchers use many different metrics for evaluation of performance of student models. The aim of this paper is to provide an overview of commonly used metrics, to discuss properties, advantages, and disadvantages of different metrics, to summarize current practice in educational data mining, and to provide guidance for evaluation of student models. In the discussion we mention the relation of metrics to parameter fitting, the impact of student models on student practice (over-practice, under-practice), and point out connections to related work on evaluation of probability forecasters in other domains. We also provide an empirical comparison of metrics. One of the conclusion of the paper is that some commonly used metrics should not be used (MAE) or should be used more critically (AUC).
Klíčová slova oddělená středníkemstudent modeling; evaluation; metrics
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název periodikaJournal of Educational Data Mining
ISSN2157-2100
Svazek periodika7
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku3
Stát vydavatele periodikaUS - Spojené státy americké
Počet stran výsledku19
Strana od-do1-19
Kód UT WoS článku podle Web of Science-
EID výsledku v databázi Scopus-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00086954!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191637024

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace