Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 Jimp 4106.8431106.843
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Student Modeling Based on Problem Solving Times (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00086953
Název v anglickém jazyceStudent Modeling Based on Problem Solving Times
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Petr Jarušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8549737)
Popis výsledku v anglickém jazyceStudent modeling in intelligent tutoring systems is mostly concerned with modeling correctness of students' answers. As interactive problem solving activities become increasingly common in educational systems, it is useful to focus also on timing information associated with problem solving. We argue that the focus on timing is natural for certain types of educational problems and we describe a simple model of problem solving times which assumes a linear relationship between a latent problem solving skill and a logarithm of a time to solve a problem. The model is closely related to models from two different areas: the item response theory and collaborative filtering. We describe two parameter estimation techniques for the model and several extensions -models with multidimensional skill, learning, or variability of performance. We describe an application of the proposed models in a widely used computerized practice system.
Klíčová slova oddělená středníkemstudent modeling; problem solving; time
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/s40593-015-0048-x

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název periodikaInternational Journal of Artificial Intelligence in Education
ISSN1560-4292
Svazek periodika25
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku4
Stát vydavatele periodikaDE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku27
Strana od-do493-519
Kód UT WoS článku podle Web of Science-
EID výsledku v databázi Scopus-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00086953!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191637000

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace