Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Evaluation of a Cultural Heritage Augmented Reality Game (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00086609
Název v anglickém jazyceEvaluation of a Cultural Heritage Augmented Reality Game
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem8
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůStella Sylaiou (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Katerina Mania (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Martin White (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Krzysztof Walczak (státní příslušnost: PL - Polská republika)
Rafal Wojciechowski (státní příslušnost: PL - Polská republika)
Wojciech Wiza (státní příslušnost: PL - Polská republika)
Petros Patias (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Popis výsledku v anglickém jazyceThe ability to develop sophisticated and flexible web and mobile applications based on augmented reality (AR) and gaming engine technologies is incredible taking into account the plethora of powerful mobile computing devices for displaying such applications. In this respect, the research community is challenged to investigate the factors that make such technologies effective, productive and engaging. In this paper, we investigate the efficacy of augmented reality in a simple cultural heritage game, by evaluating real-time feedback from users. The game has been implemented within the ARCO (Augmented Representation of Cultural Objects) system using its flexible AR scenario authoring tools and dynamic content composition and delivery technology. The gamehas been presented within an Augmented Reality Interface?a specialized application enabling AR on a user?s computer.
Klíčová slova oddělená středníkemaugmented reality; cultural heritage
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuCartographies of Mind, Soul and Knowledge, Special issue for Professor Emeritus Myron Myridis, of Rural and Surveying Engineers
ISBN9789608932074
ISSN-
Počet stran výsledku22
Strana od-do153-174
Název nakladateleAUTH
Místo vydáníGreece
Místo konání akceGreece
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůCST - Celostátní
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00086609!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636864

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace