Creative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem (2015)výskyt výsledku
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00086191 |
---|---|
Název v anglickém jazyce | Creative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 9 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Petros Lameras (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Thrasyvoulos Tsiatsos (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Panagiotis Petridis (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Dimitris Tolis (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A) Despina Anastasiadou (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Aristidis Protopsaltis (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Maurice Hendrix (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska) Sylvester Arnab (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Based on an unprecedented need of stimulating creative capacities towards entrepreneurship to university students and young researchers, this paper introduces and analyses a smart learning ecosystem for encouraging teaching and learning on creative thinking as a distinct feature to be taught and learnt in universities. The paper introduces a mashed-up authoring architecture for designing lesson-plans and games with visual learning mechanics for creativity learning. The design process is facilitated by creativity pathways discerned across components. Participatory learning, networking and capacity building is a key aspect of the architecture, extending the learning experience and context from the classroom to outdoor (co-authoring of creative pathways by students, teachers and real-world entrepreneurs) and personal spaces. |
Klíčová slova oddělená středníkem | Creative mindsets; Creativity; Disruptive mobile games; Entrepreneurship; Higher education; Problem-based learning |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1109/IMCTL.2015.7359617 |
Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku
Název sborníku | Proc of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education |
---|---|
ISBN | 9781467382434 |
ISSN | - |
Počet stran výsledku | 5 |
Strana od-do | 348-352 |
Název nakladatele | IEEE Computer Society |
Místo vydání | Thessaloniki |
Místo konání akce | Thessaloniki |
Datum konání akce | 2015 |
Typ akce podle státní příslušnosti účastníků | WRD - Celosvětová |
Kód UT WoS článku podle Web of Science | - |
Ostatní informace o výsledku
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
---|---|
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2016 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/15:00086191!RIV16-MSM-14330___ |
Datum poslední aktualizace výsledku | 24.05.2016 |
Kontrolní číslo | 191636834 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Podpora / návaznosti | Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace |
---|