Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.0510.21.60.610
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Creative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00086191
Název v anglickém jazyceCreative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem9
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůPetros Lameras (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Thrasyvoulos Tsiatsos (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Panagiotis Petridis (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Dimitris Tolis (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Despina Anastasiadou (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Aristidis Protopsaltis (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Maurice Hendrix (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Sylvester Arnab (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Popis výsledku v anglickém jazyceBased on an unprecedented need of stimulating creative capacities towards entrepreneurship to university students and young researchers, this paper introduces and analyses a smart learning ecosystem for encouraging teaching and learning on creative thinking as a distinct feature to be taught and learnt in universities. The paper introduces a mashed-up authoring architecture for designing lesson-plans and games with visual learning mechanics for creativity learning. The design process is facilitated by creativity pathways discerned across components. Participatory learning, networking and capacity building is a key aspect of the architecture, extending the learning experience and context from the classroom to outdoor (co-authoring of creative pathways by students, teachers and real-world entrepreneurs) and personal spaces.
Klíčová slova oddělená středníkemCreative mindsets; Creativity; Disruptive mobile games; Entrepreneurship; Higher education; Problem-based learning
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1109/IMCTL.2015.7359617

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProc of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education
ISBN9781467382434
ISSN-
Počet stran výsledku5
Strana od-do348-352
Název nakladateleIEEE Computer Society
Místo vydáníThessaloniki
Místo konání akceThessaloniki
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00086191!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636834

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace