Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation (2015)výskyt výsledku
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00086190 |
---|---|
Název v anglickém jazyce | Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 8 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Panagiotis Petridis (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A) Petros Lameras (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Maurice Hendrix (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska) Ian Dunwell (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska) Anastasios Babaoukas (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Elise Smithson (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska) Mark Gaterell (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | The importance of using games for supporting behavioural and attitudinal change has been explored in the literature, most recently the games for change movement has promulgated the use of games for supporting altruistic changes that have a positive impact upon the environment. This paper presents a Serious Game designed for University students and its main aim is to educate them about environmental issues. In particular, the focus lies in the importance of saving energy. A user study with 42 participants assessed the feeling of presence of the whole virtual learning experience. |
Klíčová slova oddělená středníkem | Environmental games; Game based learning; Immersion; Serious games |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1109/IMCTL.2015.7359601 |
Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku
Název sborníku | Proc. of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education |
---|---|
ISBN | 9781467382434 |
ISSN | - |
Počet stran výsledku | 5 |
Strana od-do | 269-273 |
Název nakladatele | IEEE Computer Society |
Místo vydání | Thessaloniki |
Místo konání akce | Thessaloniki; Greece |
Datum konání akce | 2015 |
Typ akce podle státní příslušnosti účastníků | WRD - Celosvětová |
Kód UT WoS článku podle Web of Science | - |
Ostatní informace o výsledku
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
---|---|
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2016 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/15:00086190!RIV16-MSM-14330___ |
Datum poslední aktualizace výsledku | 24.05.2016 |
Kontrolní číslo | 191636806 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Podpora / návaznosti | Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace |
---|