Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.0510.2221.7780.678
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00086190
Název v anglickém jazyceGreen@CU: An environmental Game for Residential Accommodation
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem8
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůPanagiotis Petridis (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Petros Lameras (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Maurice Hendrix (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Ian Dunwell (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Anastasios Babaoukas (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Elise Smithson (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Mark Gaterell (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Popis výsledku v anglickém jazyceThe importance of using games for supporting behavioural and attitudinal change has been explored in the literature, most recently the games for change movement has promulgated the use of games for supporting altruistic changes that have a positive impact upon the environment. This paper presents a Serious Game designed for University students and its main aim is to educate them about environmental issues. In particular, the focus lies in the importance of saving energy. A user study with 42 participants assessed the feeling of presence of the whole virtual learning experience.
Klíčová slova oddělená středníkemEnvironmental games; Game based learning; Immersion; Serious games
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1109/IMCTL.2015.7359601

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProc. of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education
ISBN9781467382434
ISSN-
Počet stran výsledku5
Strana od-do269-273
Název nakladateleIEEE Computer Society
Místo vydáníThessaloniki
Místo konání akceThessaloniki; Greece
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00086190!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636806

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace