Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Use of Time Information in Models behind Adaptive Practice System for Building Fluency in Mathematics (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00084613
Název v anglickém jazyceUse of Time Information in Models behind Adaptive Practice System for Building Fluency in Mathematics
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575)
Popis výsledku v anglickém jazyceIn this work we introduce the system for adaptive practice of foundations of mathematics. Adaptivity of the system is primarily provided by selection of suitable tasks, which uses information from a domain model and a student model. The domain model doesnot use prerequisites but works with splitting skills to more concrete sub-skills. The student model builds on variation of Elo rating system which provide good accuracy and easy application in online system. The main feature of the student model is useof response times which can carry useful information about mastery
Klíčová slova oddělená středníkemresponse time; basic mathematics; domain modeling; student knowledge; adaptive practice; student modeling
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
ISBN9788460694250
ISSN-
Počet stran výsledku3
Strana od-do642-644
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníMadrid
Místo konání akceMadrid
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00084613!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636346

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT