Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Student Models for Prior Knowledge Estimation (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00084612
Název v anglickém jazyceStudent Models for Prior Knowledge Estimation
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575)
Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Juraj Nižnan (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9541985)
Popis výsledku v anglickém jazyceIntelligent behavior of adaptive educational systems is based on student models. Most research in student modeling focuses on student learning (acquisition of skills). We ocus on prior knowledge, which gets much less attention in modeling and yet can behighly varied and have important consequences for the use of educational systems. We describe several models for prior knowledge estimation ? the Elo rating system, its Bayesian extension, a hierarchical model, and a networked model (multivariate Elo). We evaluate their performance on data from application for learning geography, which is a typical case with highly varied prior knowledge. The result show that the basic Elo rating system provides good prediction accuracy. More complex models do improve predictions, but only slightly and their main purpose is in additional information about students and a domain.
Klíčová slova oddělená středníkemgeography fact; prior student knowledge; adaptive practice; student modeling
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
ISBN9788460694250
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do109-116
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníMadrid
Místo konání akceMadrid
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00084612!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636339

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT