Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.0510.541.525
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

The Effect of Prior Gaming Experience in Motor Imagery Training for Brain-Computer Interfaces: A Pilot Study (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083889
Název v anglickém jazyceThe Effect of Prior Gaming Experience in Motor Imagery Training for Brain-Computer Interfaces: A Pilot Study
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůAthanasios Vourvopoulos (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Mon-Chu Chen (státní příslušnost: PT - Portugalská republika)
Popis výsledku v anglickém jazyceBrain?Computer Interfaces (BCIs) are communication systems which translate brain activity into control commands in order to be used by computer systems. In recent years, BCIs had been used as an input method for video games and virtual environments mainly as research prototypes. However, BCI training requires long and repetitive trials resulting in user fatigue and low performance. Past research in BCI was mostly oriented around the signal processing layers neglecting the human aspect in the loop. In this paper, we are focusing at the effect that prior gaming experience has at the brain pattern modulation as an attempt to systematically identify all these elements that contribute to high BCI control. Based on current literature, we argue that experienced gamers could have better performance in BCI training due to enhanced sensorimotor learning derived from gaming. To achieve this a pilot study with 12 participants was conducted, undergoing 3 BCI training sessions, resulting in 36 EEG d
Klíčová slova oddělená středníkemBrain-Computer Interfaces; Serious Games; Virtual Reality; Motor Imagery
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://www.fi.muni.cz/~liarokap/publications/VSGAMES2015b.pdf
DOI výsledku10.1109/VS-GAMES.2015.7295789

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProc. of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2015)
ISBN9781479981021
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do139-146
Název nakladateleIEEE Computer Society
Místo vydáníSkovde, Sweden
Místo konání akceSkovde, Sweden
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083889!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636067

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiNeveřejný zdroj