Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Fractal Nature - Generating Realistic Terrains for Games (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083888
Název v anglickém jazyceFractal Nature - Generating Realistic Terrains for Games
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůAdrian Cristea (státní příslušnost: RO - Rumunsko)
Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Popis výsledku v anglickém jazyceThis paper presents a software tool ? called Fractal Nature - that provides a set of fractal and physical based methods for creating realistic terrains called Fractal Nature. The output of the program can be used for creating content for video games andserious games. The approach for generating the terrain is based on noise filters, such as Gaussian distribution, capable of rendering highly realistic environments. It is demonstrated how a random terrain can change its shape and visual appearance containing artefacts such as steep slopes and smooth riverbeds. Moreover, two interactive erosion systems, hydraulic and thermal, were implemented. An initial evaluation with 12 expert users provided useful feedback for the applicability of the algorithms in video games as well as insights for future improvements.
Klíčová slova oddělená středníkemserious games; fractal terrain generation; procedural modeling
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://www.fi.muni.cz/~liarokap/publications/VSGAMES2015a.pdf
DOI výsledku10.1109/VS-GAMES.2015.7295776

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProc. of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2015)
ISBN9781479981021
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do84-91
Název nakladateleIEEE Computer Society
Místo vydáníSkovde, Sweden
Místo konání akceSkovde, Sweden
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083888!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636061

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiNeveřejný zdroj