Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 441.26215.736141.26215.736
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Towards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083876
Název v anglickém jazyceTowards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJan Géryk (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8411867)
Popis výsledku v anglickém jazyceHigher education institutions have a significant interest in increasing the educational quality and effectiveness. A major challenge in modern education is the large amount of time-dependent data, which requires efficient tools and methods to provide efficient decision making. Methods like motion charts (MC) show changes over time by presenting animations in two-dimensional space and by changing element appearances. In this paper, we present a visual analytics tool which makes use of enhanced animated data visualization methods. The tool is primarily designed for exploratory analysis of academic analytics (AA) and offers several interactive visualization methods that enhance the MC design. AA is the business intelligence term used in academic settingsand particularly facilitates creation of actionable intelligence to enhance learning and improve student retention.
Klíčová slova oddělená středníkemanimation; motion charts; visual analytics; academic analytics; experiment
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/978-3-319-23485-4_57

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProgress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015
ISBN9783319234847
ISSN0302-9743
Počet stran výsledku6
Strana od-do578-583
Název nakladateleSpringer International Publishing
Místo vydáníPortugal
Místo konání akceCoimbra, Portugal
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083876!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636052

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT