Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.0510.43.21.220
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Different Aspects of Delivering Programming Courses: Multinational Experiences (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083816
Název v anglickém jazyceDifferent Aspects of Delivering Programming Courses: Multinational Experiences
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůMirjana Ivanovič (státní příslušnost: RS - Srbská republika)
Stelios Xinogalos (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Tomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392)
Miloš Savić (státní příslušnost: RS - Srbská republika)
Popis výsledku v anglickém jazyceIn this paper, different aspects and experiences from objectoriented programming courses that are taught in three institutions from three different European countries are presented and compared. The emphasis is given on courses' syllabus, organization and methodology of teaching and ways and methods of evaluation of students' knowledge and programming skills. Aspects of technology enhanced learning and accompanying tools and services within these courses are briefly presented and summarized. In the lastpart of the paper the similarities and differences in delivering the programming courses in these three institutions are discussed.
Klíčová slova oddělená středníkemteaching programming; introduction to programming
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1145/2801081.2801085

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuThe 7th Balkan Conference in Informatics (BCI 2015)
ISBN9781450333351
ISSN-
Počet stran výsledku7
Strana od-do371-377
Název nakladateleACM
Místo vydáníCraiova
Místo konání akceCraiova
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůEUR - Evropská
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083816!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636045

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Specifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT