Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.0510.541.525
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Examining User Experiences Through A Multimodal BCI Puzzle Game (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083742
Název v anglickém jazyceExamining User Experiences Through A Multimodal BCI Puzzle Game
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůFotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Athanasios Vourvopoulos (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Alina Ene (státní příslušnost: RO - Rumunsko)
Popis výsledku v anglickém jazyceThis paper presents a study of users? experiences in low cost multimodal brain-computer interface (BCI) games. A 2D puzzle game (Tetris) was designed featuring two modes (non-BCI and BCI input) which require users to meditate in order to change the gamedifficulty. Thirty participants were asked to report on the two modes separately. Results indicate that a one-sensor BCI device in games positively contributes to enjoyability but raises mental demand. There was no reported drop in performance in a hybrid system where direct control is not handled by a BCI input. It was found that meditation could not be self-regulated making shortterm direct control a bad design decision in future BCI gaming scenarios for one-sensor headsets.
Klíčová slova oddělená středníkembrain-computer interfaces; computer games; human-machine interaction
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=7272646&queryText=Examining%20User%20Experiences%20Through%20A%20Multimodal%20BCI%20Puzzle&newsearch=true
DOI výsledku10.1109/iV.2015.87

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProc. of the 19th International Conference on Information Visualisation (IV 2015)
ISBN9781467375689
ISSN1093-9547
Počet stran výsledku6
Strana od-do488-493
Název nakladateleIEEE Computer Society
Místo vydáníUSA
Místo konání akceBarcelona, Spain
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083742!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636029

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiNeveřejný zdroj