Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00083742 |
Název v anglickém jazyce | Examining User Experiences Through A Multimodal BCI Puzzle Game |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 3 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Fotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A) Athanasios Vourvopoulos (státní příslušnost: GR - Řecká republika) Alina Ene (státní příslušnost: RO - Rumunsko) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | This paper presents a study of users? experiences in low cost multimodal brain-computer interface (BCI) games. A 2D puzzle game (Tetris) was designed featuring two modes (non-BCI and BCI input) which require users to meditate in order to change the gamedifficulty. Thirty participants were asked to report on the two modes separately. Results indicate that a one-sensor BCI device in games positively contributes to enjoyability but raises mental demand. There was no reported drop in performance in a hybrid system where direct control is not handled by a BCI input. It was found that meditation could not be self-regulated making shortterm direct control a bad design decision in future BCI gaming scenarios for one-sensor headsets. |
Klíčová slova oddělená středníkem | brain-computer interfaces; computer games; human-machine interaction |
Stránka www, na které se nachází výsledek | http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=7272646&queryText=Examining%20User%20Experiences%20Through%20A%20Multimodal%20BCI%20Puzzle&newsearch=true |
DOI výsledku | 10.1109/iV.2015.87 |