Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.051183.051
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Generation of variable human faces from 3D scan dataset (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083735
Název v anglickém jazyceGeneration of variable human faces from 3D scan dataset
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem5
Počet domácích tvůrců5
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůIgor Chalás (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7339119)
Zuzana Ferková (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3426238)
Katarína Furmanová (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5797306)
Jiří Sochor (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7676239)
Barbora Kozlíková (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5901332)
Popis výsledku v anglickém jazyceGenerating human faces is an important task in many research and application fields, including the gaming industry. When the scene contains many characters, it becomes impracticable to create all individual characters manually. On the other hand, the requirement for the different appearance of faces of individuals in a crowd is now more in demand. In this paper we propose our solution to the automatic generation of human faces. Our solution synthesizes facial parts coming from scans of real human faces;a process that is completely automatic. However, the user has the possibility to further adjust the composite by designing replacements, leading to a desired appearance. The final composite can be exported and attached to a given avatar. As the perception of the variability of resulting composites is in our focus as well, we also present results of the user study which was designed for this purpose.
Klíčová slova oddělená středníkemfacial composite; 3D face model; personal identification; crowd simulation; gaming
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1109/VS-GAMES.2015.7295777

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuIn Proceedings of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications
ISBN9781479981021
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do38-45
Název nakladateleIEEE Computer Society
Místo vydáníSkovde, Sweden
Místo konání akceSkovde, Sweden
Datum konání akce16.09.2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083735!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636007

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT