Generation of variable human faces from 3D scan dataset (2015)výskyt výsledku
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00083735 |
---|---|
Název v anglickém jazyce | Generation of variable human faces from 3D scan dataset |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 5 |
Počet domácích tvůrců | 5 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Igor Chalás (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7339119) Zuzana Ferková (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3426238) Katarína Furmanová (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5797306) Jiří Sochor (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7676239) Barbora Kozlíková (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5901332) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Generating human faces is an important task in many research and application fields, including the gaming industry. When the scene contains many characters, it becomes impracticable to create all individual characters manually. On the other hand, the requirement for the different appearance of faces of individuals in a crowd is now more in demand. In this paper we propose our solution to the automatic generation of human faces. Our solution synthesizes facial parts coming from scans of real human faces;a process that is completely automatic. However, the user has the possibility to further adjust the composite by designing replacements, leading to a desired appearance. The final composite can be exported and attached to a given avatar. As the perception of the variability of resulting composites is in our focus as well, we also present results of the user study which was designed for this purpose. |
Klíčová slova oddělená středníkem | facial composite; 3D face model; personal identification; crowd simulation; gaming |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1109/VS-GAMES.2015.7295777 |
Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku
Název sborníku | In Proceedings of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications |
---|---|
ISBN | 9781479981021 |
ISSN | - |
Počet stran výsledku | 8 |
Strana od-do | 38-45 |
Název nakladatele | IEEE Computer Society |
Místo vydání | Skovde, Sweden |
Místo konání akce | Skovde, Sweden |
Datum konání akce | 16.09.2015 |
Typ akce podle státní příslušnosti účastníků | WRD - Celosvětová |
Kód UT WoS článku podle Web of Science | - |
Ostatní informace o výsledku
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
---|---|
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2016 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/15:00083735!RIV16-MSM-14330___ |
Datum poslední aktualizace výsledku | 24.05.2016 |
Kontrolní číslo | 191636007 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Podpora / návaznosti | Specifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT |
---|