Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Using Visual Analytics Tool for Improving Data Comprehension (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083285
Název v anglickém jazyceUsing Visual Analytics Tool for Improving Data Comprehension
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJan Géryk (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8411867)
Popis výsledku v anglickém jazyceThe efficacy of animated data visualizations in comparison with static data visualizations is still inconclusive. Some researches resulted that the failure to find out the benefits of animations may relate to the way how they are constructed and perceived. In this paper, we present visual analytics (VA) tool which makes use of enhanced animated data visualization methods. The time is an important variable that needs to be modeled in VA. VA methods like Motion Charts show changes over time by presentinganimations in two-dimensional space and by changing element appearances. The tool is primarily designed for exploratory analysis of academic analytics and supports various interactive visualization methods which enhance the Motion Charts concept. We evaluate the usefulness and the general applicability of the designed tool with a controlled experiment to assess the efficacy of the described methods. To interpret the experiment results, we utilized one-way repeated measures ANOVA.
Klíčová slova oddělená středníkemAnimation; motion charts; visual analytics; academic analytics; experiment
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings for the 8th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2015)
ISBN9788460694250
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do327-334
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníMadrid, Spain
Místo konání akceMadrid, Spain
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083285!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191635850

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT