Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 483.051183.051
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Exploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated Data (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083277
Název v anglickém jazyceExploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated Data
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJuraj Nižnan (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9541985)
Jan Papoušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3324125)
Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Popis výsledku v anglickém jazyceResearch in student modeling often leads to only small improvements in predictive accuracy of models. The importance of such improvements is often hard to assess and has been a frequent subject of discussions in student modeling community. In this work we use simulated students to study the role of small differences in predictive accuracy. We study the impact of such differences on behavior of adaptive educational systems and relation to interpretation of model parameters. We also point out a feedback loop between student models and data used for their evaluation and show how this feedback loop may mask important differences between models.
Klíčová slova oddělená středníkemstudent modeling; evaluation; simulated data; feedback
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the Workshops at the 17th International Conference on Artificial Intelligence in Education
ISBN-
ISSN1613-0073
Počet stran výsledku10
Strana od-do21-30
Název nakladateleSun SITE Central Europe
Místo vydáníMadrid
Místo konání akceMadrid
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083277!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191635832

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Specifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT