Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 D 441.26215.736141.26215.736
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083139
Název v anglickém jazyceImpact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJan Papoušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3324125)
Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Popis výsledku v anglickém jazyceIn this work we try to connect research on student modeling and student motivation, particularly on the relation between task difficulty and engagement. We perform experiments within widely used adaptive practice system for geography learning. The results document the impact of the choice of a question construction algorithm and target difficulty on student perception of question suitability and on their willingness to use the system. We also propose and evaluate a mechanism for a dynamic difficulty adjustment.
Klíčová slova oddělená středníkemadaptive educational system; item difficulty; optimal challenge; experimental evaluation
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/978-3-319-19773-9_35

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuArtificial Intelligence in Education
ISBN9783319197722
ISSN0302-9743
Počet stran výsledku10
Strana od-do348-357
Název nakladateleSpringer International Publishing
Místo vydáníMadrid
Místo konání akceMadrid
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083139!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191635803

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT