Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00083139 |
Název v anglickém jazyce | Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 2 |
Počet domácích tvůrců | 2 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Jan Papoušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3324125) Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | In this work we try to connect research on student modeling and student motivation, particularly on the relation between task difficulty and engagement. We perform experiments within widely used adaptive practice system for geography learning. The results document the impact of the choice of a question construction algorithm and target difficulty on student perception of question suitability and on their willingness to use the system. We also propose and evaluate a mechanism for a dynamic difficulty adjustment. |
Klíčová slova oddělená středníkem | adaptive educational system; item difficulty; optimal challenge; experimental evaluation |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1007/978-3-319-19773-9_35 |