Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00080933 |
Název v anglickém jazyce | Improving Kinect-Skeleton Estimation |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 3 |
Počet domácích tvůrců | 3 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Jakub Valčík (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8731594) Jan Sedmidubský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5763835) Pavel Zezula (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3165647) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Capturing human movement activities through various sensor technologies is becoming more and more important in entertainment, film industry, military, healthcare or sports. The Microsoft Kinect is an example of low-cost capturing technology that enablesto digitize human movement into a 3D motion representation. However, the accuracy of this representation is often underestimated which results in decreasing effectiveness of Kinect applications. In this paper, we propose advanced post-processing methodsto improve the accuracy of the Kinect skeleton estimation. By evaluating these methods on real-life data we decrease the error in accuracy of measured lengths of bones more than two times. |
Klíčová slova oddělená středníkem | Kinect v2; skeleton proportions; bone length estimation; joint accuracy |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1007/978-3-319-25903-1_50 |