Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1416 D 482.984182.984
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Integrating Personalized Learning with Industrial Cooperation (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00086833
Název v anglickém jazyceIntegrating Personalized Learning with Industrial Cooperation
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůTomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392)
Popis výsledku v anglickém jazyceThe paper compares approaches used at the best institutions worldwide based on open online courses (MOOC) with massive impact (thousands, tens of thousands of participants in a course and millions all together), and approaches applied in our context, which in principle can not benefit from a globally known institution name neither bet on secondary effects, such as attracting me hundreds of potential quality candidates for postgraduate studies at them in large. The model used at Masaryk University, Faculty of Informatics is based more on individualization of learning passages for students from a much narrower region (Czech Republic, Slovakia and surroundings) but can benefit from long-term, close, and rich collaboration with companies of various character and focus. Technology alone played there a less important role - automation of management of the entire passage is difficult and not so essential.
Klíčová slova oddělená středníkemCollaborative learning; Computer and Information Science Education; Business
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuDIVAI 2014: 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON DISTANCE LEARNING IN APPLIED INFORMATICS
ISBN9788074784972
ISSN-
Počet stran výsledku10
Strana od-do15-24
Název nakladateleWOLTERS KLUWER CR A S
Místo vydáníPRAHA 3
Místo konání akceSturovo, SLOVAKIA
Datum konání akce05.05.2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůEUR - Evropská
Kód UT WoS článku podle Web of Science000364578200001

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00086833!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191636971

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace