Identifikační kód | RIV/00216224:14330/14:00086833 |
Název v anglickém jazyce | Integrating Personalized Learning with Industrial Cooperation |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2014 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 1 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Tomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | The paper compares approaches used at the best institutions worldwide based on open online courses (MOOC) with massive impact (thousands, tens of thousands of participants in a course and millions all together), and approaches applied in our context, which in principle can not benefit from a globally known institution name neither bet on secondary effects, such as attracting me hundreds of potential quality candidates for postgraduate studies at them in large. The model used at Masaryk University, Faculty of Informatics is based more on individualization of learning passages for students from a much narrower region (Czech Republic, Slovakia and surroundings) but can benefit from long-term, close, and rich collaboration with companies of various character and focus. Technology alone played there a less important role - automation of management of the entire passage is difficult and not so essential. |
Klíčová slova oddělená středníkem | Collaborative learning; Computer and Information Science Education; Business |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |