Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1416 D 400100
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Service Oriented Marketing Mix and Its usage (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00082184
Název v anglickém jazyceService Oriented Marketing Mix and Its usage
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůLeonard Walletzký (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6129447)
Popis výsledku v anglickém jazyceMarketing mix is one of the most known tools for creating marketing strategy of any kind of organization. The very rapid influence of the information technologies as well as an accent to the customer's point of view leaded into finding new methods of themarketing mix. The aim of this article is to summarize previous attitudes and describe the development of the new one attitude. In the second part it will be shown how practically this new attitude can help the organization and the advantages of it withthe comparison of the old ones will be presented.
Klíčová slova oddělená středníkemService Science; Marketing mix; Marketing
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
ISBN9788461724840
ISSN2340-1095
Počet stran výsledku10
Strana od-do3855-3864
Název nakladateleIATED
Místo vydáníSpain
Místo konání akceSeville, Spain
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science000367082903134

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00082184!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191635694

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace