Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1416 Jsc 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Comparing interaction techniques for serious games through brain-computer interfaces: A user perception evaluation study (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00082179
Název v anglickém jazyceComparing interaction techniques for serious games through brain-computer interfaces: A user perception evaluation study
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem5
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůFotis Liarokapis (státní příslušnost: GR - Řecká republika, domácí tvůrce: A)
Kurt Debattista (státní příslušnost: GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska)
Athanasios Vourvopoulos (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Panagiotis Petridis (státní příslušnost: GR - Řecká republika)
Alina Ene (státní příslušnost: RO - Rumunsko)
Popis výsledku v anglickém jazyceThis paper examines the application of commercial and non-invasive electroencephalography (EEG)-based brain?computer (BCIs) interfaces with serious games. Two different EEG-based BCI devices were used to fully control the same serious game. The first device (NeuroSky MindSet) uses only a single dry electrode and requires no calibration. The second device (Emotiv EPOC) uses 14 wet sensors requiring additional training of a classifier. User testing was performed on both devices with sixty-two participantsmeasuring the player experience as well as key aspects of serious games, primarily learnability, satisfaction, performance and effort. Recorded feedback indicates that the current state of BCIs can be used in the future as alternative game interfaces after familiarisation and in some cases calibration. Comparative analysis showed significant differences between the two devices.
Klíčová slova oddělená středníkemSerious games; Brain computer interfaces; Virtual environments; Human machine interaction
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1875952114000391
DOI výsledku10.1016/j.entcom.2014.10.004

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název periodikaEntertainment Computing
ISSN1875-9521
Svazek periodika5
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku4
Stát vydavatele periodikaNL - Nizozemsko
Počet stran výsledku9
Strana od-do391-399
Kód UT WoS článku podle Web of Science-
EID výsledku v databázi Scopus-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00082179!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191635690

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiNeveřejný zdroj