Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Application of Time Decay Functions and the Elo System in Student Modeling (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00079892
Název v anglickém jazyceApplication of Time Decay Functions and the Elo System in Student Modeling
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Popis výsledku v anglickém jazyceOne of the key aspects of educational data mining is estimation of student skills. This estimation is complicated by the fact that students skills change during the use of an educational system. In this work we study two flexible approaches to skill estimation: time decay functions and the Elo rating system. Results of experiments in several different settings show that these simple approaches provide good and consistent performance. We argue that since these approaches have several pragmatical advantages (flexibility, speed, ease of application) they should be considered in educational data mining at least as a baseline approach.
Klíčová slova oddělená středníkemadaptive learning; student modeling; Elo rating system
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014)
ISBN9780983952541
ISSN-
Počet stran výsledku7
Strana od-do21-27
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníLondon, United Kingdom
Místo konání akceLondon, United Kingdom
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00079892!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152395395

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace