Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 D 457.63621.500157.63621.500
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Mapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00077301
Název v anglickém jazyceMapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJuraj Nižnan (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9541985)
Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Jiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575)
Popis výsledku v anglickém jazyceConstruction of a mapping between educational content and skills is an important part of development of adaptive educational systems. This task is difficult, requires a domain expert, and any mistakes in the mapping may hinder the potential of an educational system. In this work we study techniques for improving a problem-skill mapping constructed by a domain expert using student data, particularly problem solving times. We describe and compare different techniques for the task -- a multidimensional model of problem solving times and supervised classification techniques. In the evaluation we focus on surveying situations where the combination of expert opinion with student data is most useful.
Klíčová slova oddělená středníkemQ-matrix; domain modeling; student modeling; problem solving; time; evaluation
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/978-3-319-14896-0_10

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of MEMICS'14
ISBN9783319148953
ISSN0302-9743
Počet stran výsledku12
Strana od-do113-124
Název nakladateleSpringer
Místo vydáníNěmecko
Místo konání akceČR
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00077301!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152394152

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT