Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Using Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect Skills (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00077270
Název v anglickém jazyceUsing Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect Skills
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJuraj Nižnan (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9541985)
Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Jiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575)
Popis výsledku v anglickém jazyceConstruction of a mapping between educational content and skills is an important part of development of adaptive ed- ucational systems. This task is difficult, requires a domain expert, and any mistakes in the mapping may hinder the po- tential of an educational system. In this work we study tech- niques for improving a problem-skill mapping constructed by a domain expert using student data, particularly prob- lem solving times. We describe and compare different tech- niques for the task ? a multidimensional model of problem solving times and supervised classification techniques. In the evaluation we focus on surveying situations where the combination of expert opinion with student data is most useful.
Klíčová slova oddělená středníkemQ-matrix; domain modeling; student modeling; problem solving; time; evaluation
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining
ISBN9780983952541
ISSN-
Počet stran výsledku2
Strana od-do433-434
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníLondon
Místo konání akceLondon
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00077270!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152394144

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT