Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Educational data mining for analysis of students? solutions (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00077051
Název v anglickém jazyceEducational data mining for analysis of students? solutions
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůKarel Vaculík (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1415417)
Leona Nezvalová (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3623327)
Lubomír Popelínský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9343199)
Popis výsledku v anglickém jazyceWe introduce novel methods for analysis of logic proofs constructed by undergraduate students. The methods employ sequence mining for manipulation with temporal information about all actions that a student performed, and also graph mining for finding frequent subgraphs on different levels of generalization. We showed in [8-11] that these representations allow us to find interesting subgroups of similar solutions and also to detect outlying solutions. Specifically, distribution of errors is not independent on behavioral patterns and we were able to find clusters of erroneous solutions. We also observed a significant dependence between time duration of solving the task and an appearance of the most serious error. This text brings a brief summary of fourcontributions [8-11] presented for presentation in the period from October 2013 until September 2014.
Klíčová slova oddělená středníkemeducational data mining; logic proofs; clustering; outlier detection; sequence mining
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuZnalosti 2014
ISBN9788024520544
ISSN-
Počet stran výsledku4
Strana od-do32-35
Název nakladateleVysoká škola ekonomická v Praze
Místo vydáníPraha
Místo konání akceJasná pod Chopkom, Nízké Tatry, Slovakia
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůEUR - Evropská
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00077051!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152394114

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT