Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 D 457.63621.500157.63621.500
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Towards Academic Analytics by Means of Motion Charts (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00076276
Název v anglickém jazyceTowards Academic Analytics by Means of Motion Charts
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJan Géryk (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8411867)
Lubomír Popelínský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9343199)
Popis výsledku v anglickém jazyceIn the EDAIME tool, we enhanced the MC concept and expanded it to be more suitable for AA. We also developed the rich user interface with impressive selection of features which provide a quick, convenient, and visually appealing way to identify potentialcorrelations between different variables. The complexity of underlying data to be analyzed is reduced by the analyst's ability to control how the data is mapped to MC variables and displayed in the EDAIME tool. Among other, analysts can interact with the charts by refining chart criteria and clarify analyses of the relationship between variables.
Klíčová slova oddělená středníkemacademic analytics; animations; motion charts; student retention; visual analytics
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://link.springer.com/book/10.1007/978-3-319-11200-8
DOI výsledku10.1007/978-3-319-11200-8_47

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2014)
ISBN9783319111995
ISSN0302-9743
Počet stran výsledku4
Strana od-do486-489
Název nakladateleSpringer International Publishing
Místo vydáníGraz, Austria
Místo konání akceGraz, Austria
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00076276!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152393980

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT