Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 D 482.9840.541.492
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Bounding Volume Hierarchies versus Kd-trees on Contemporary Many-Core Architectures (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00076259
Název v anglickém jazyceBounding Volume Hierarchies versus Kd-trees on Contemporary Many-Core Architectures
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůMarek Vinkler (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4533550)
Vlastimil Havran (státní příslušnost: CZ - Česká republika)
Jiří Bittner (státní příslušnost: CZ - Česká republika)
Popis výsledku v anglickém jazyceWe present a performance comparison of bounding volume hierarchies and kd-trees for ray tracing on many-core architectures (GPUs). The comparison is focused on rendering times and traversal characteristics on the GPU using data structures that were optimized for maximum performance of tracing rays irrespective of the time needed for their build. We show that for a contemporary GPU architecture (NVIDIA Kepler) bounding volume hierarchies have higher ray tracing performance than kd-trees for simple and moderately complex scenes. Kd-trees, on the other hand, have higher performance for complex scenes, in particular for those with occlusion.
Klíčová slova oddělená středníkembounding volume hierarchy; kd-tree; performance study; ray tracing
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://www.fi.muni.cz/~xvinkl/publications.html
DOI výsledku10.1145/2643188.2643196

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 30th Spring Conference on Computer Graphics
ISBN9781450330701
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do61-68
Název nakladateleComenius University, Bratislava
Místo vydáníBratislava, Slovakia
Místo konání akceSmolenice, Slovakia
Datum konání akce2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00076259!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152393970

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT