Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1415 D 482.984182.984
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Weak Student Identification: How Technology Can Help (2014)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/14:00076035
Název v anglickém jazyceWeak Student Identification: How Technology Can Help
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2014
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůHana Bydžovská (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2422999)
Lubomír Popelínský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9343199)
Popis výsledku v anglickém jazycePredicting students' academic performance has long been an important research topic in many academic disciplines. When students enroll in a course, a teacher usually does not know their knowledge and skills. The teacher is faced with a difficult situation how to estimate the students. The knowledge about students' performance can be used for assigning students to seminar groups with respect to their skills needed for the course. The reliable prediction would also help teachers to identify weak studentsin order to help them to achieve better grades. The main aim of this research is to clarify relationship between students' behavior and their performance at the beginning of the term when there are no data about students' attitude and motivation towardsthe course. We inspect different data mining techniques how to recognize weak and good students and how to validate designed methods. We also aim to develop a model of students' performance indicators.
Klíčová slova oddělená středníkemstudent performance; social network analysis; educational data mining; prediction; university information system
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 13th European Conference on e-Learning - ECEL 2014
ISBN9781910309674
ISSN2048-8637
Počet stran výsledku9
Strana od-do89-97
Název nakladateleAcademic Conferences and Publishing International Limited Reading
Místo vydáníUnited Kingdom
Místo konání akceCopenhagen, Denmark
Datum konání akce30.10.2014
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2015
SpecifikaceRIV/00216224:14330/14:00076035!RIV15-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2015
Kontrolní číslo152393931

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LALA09016 - Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (2009 - 2012)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT