Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1112 D 488.074188.074
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Problem Response Theory and its Application for Tutoring (2011)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00049976
Název v anglickém jazyceProblem Response Theory and its Application for Tutoring
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku2
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Petr Jarušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8549737)
Popis výsledku v anglickém jazyceProblem solving is an important component of education. To make problem solving activities attractive, it is important to confront students with problems of suitable difficulty -- neither too easy, nor too difficult. Since students vary in their skills,it is also crucial to make problem recommendations individually adaptive. We present a novel problem response theory, which predicts how much time will a student need to solve a given problem. Our theory is an analogy of the item response theory, but instead of probability of a correct answer we model problem solving time. We introduce a problem solving tutor, which uses the theory to make adaptive predictions and to recommend students problems of suitable difficulty.
Klíčová slova oddělená středníkemProblem response theory; problem solving Tutor
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 4th International Conference on Educational Data Mining
ISBN978-90-386-2537-9
ISSN-
Počet stran výsledku2
Strana od-do374-375
Název nakladateleInternational Conference on Educational Data Mining 2011
Místo vydáníEindhoven
Místo konání akceEindhoven, Nizozemí
Datum konání akce2011
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelGA0 - Grantová agentura České republiky (GA ČR)
Rok sběru2012
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00049976!RIV12-GA0-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku18.05.2012
Kontrolní číslo13406610

Informace o dalších výskytech výsledku dodaného stejným předkladatelem

Dodáno MŠMT v roce 2012RIV/00216224:14330/11:00049976 v dodávce dat RIV12-MSM-14330___/01:1

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu 1M1M0545 - Institut Teoretické Informatiky (2005 - 2009)
Projekt podporovaný GA ČR v programu GAGAP202/10/0334 - Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače (2010 - 2012)